Fredag

Stressig fredag på jobbet nånting att göra hela tiden! Stressade hem flr att kasta mig på cykeln för att ner och handla och hämta mina skor på posten sen hem igen för att springa till bussen som var rätt mkt försenad så jag fick stå och vänta men väl hemma i storå tog vi en promenad i kvällssolen och hem lagade mat och hade riktigt fredagsmys!

Åter till skorna! Velar som vanligt fram och tillbaka men varför? och till vilken nytta? jag gillar skorna och intalar mig själv att MAN ALDRIG KAN HA FÖR MÅNGA SKOR!!

sitter nu och lyssnar på lite musik läser lite bloggar o så, ska väl bli trött och sova snart.

Imorn blir det promenad, färga hår, städning hos morföräldrarna och kvällen får vi se vad den erbjuder :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0