Vaknar i Göteborg

och har sovit som en prinsessa på Emma och Roberts säng. Går upp och inser som gäst att det minsta man kan göra är att ta reda på disken så endel hiva ja in i bänkdiskmaskinen och resten diska jag för hand Hoppas Emma blir glad. Skulle ta spårvagnen in till stan men E kom på hon hade glömt ge mig en nyckel så hon får hämta mig helt enkelt Jag erkänner att jag tkr de känns tryggare än att jag ska åka spånka själv.. fast det var en kittlande tanke att jag skulle görat.

Från klockan åtta har jag hunnit diska tömt sopos duschat fixat mig fönen brann men mitt håt fick jag behålla :) Snäll fön! haha vart lite skraj och hitta ej Emmas andra fön så håret fick torka själv. Nu sitter ja i soffan o chillar väntar på att bästa ska sluta jobbet.

Blir att göra Göteborgs gammel-stad och äta SUSHI min debut ;)

Blir en bra dag ♥

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0