21/2

Dagen började med att jag vaknar en timme innan klockan och tänker att va skönt att sova en h till, skulle inte tänkt det....vaknar halv sju och försovningen var ett faktum Flyger ur sängen och slänger på mig kläder och smink i dunderfart och frukost i magen.

Trots försovningen blev det en bra dag - lite vanlig måndagsstress, träning efter jobbet, handling, matlagning.....trodde jag skulle vara tvär slut efter det men efter det har jag hunnit prova endel kläder(inför onsdag) och sorterat all tvätt jag tvättade igår. Mitt effektiva jag kom fram. Det gillar vi.

Imorn Tisdag dag 1 av mina 6 lediga dagar.... morgonträning plus sim och mys på badhuset. Sen åker jag med mami till storå. Tacomys med familia ♥

Nu ska jag snart gosa ner mig i min underbara säng Sov gott

xoxo /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0