Längsta dagen ever...

Ujuj, natten mellan torsdag och fredag slog mina sömnproblem till igen! somnade halv 3 elr nåt på natten och skulle upp halv sju... visst gick det bra att gå upp men eftermiddag var seg. Och ni undrar säkert varför i hela friden ja går upp halv sju på en ledig dag?? Jo för jag skulle baka cup cakes till min Emma :) vad gör man inte för att få överraska. dom blev bra iaf och jag styrde volvon mor Allmänningbo. grattde E i förskott, hon fyller 21 på söndag men då ska jag på dop så idag passa vi på att träffas. Men största anledningen till att jag åkte var väl för att hon skulle få fixa mitt går :P^ÅÅÅH så himla nöjd är jag. Tack kära du ♥ kommer kanske en bild senare =) 

Klockan tickar iväg och även imorn ska jag upp i hyffsad tid, Gå på marken med sys! Kvällen: 50års fest. Ska bli kul.

Sweet dreams alla bloggläsare. Puss /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0