Söndag

Snabb-update av helgen.

Igår lördag jobbade jag dag sen på kvällen var det fest! Riktigt kul var det! Söndag vaknade jag och huvut dunkade! Usch så jag mådde. Men insåg att jag inte ville sitta hemma ensam o må dåligt så jag ladda mp3n med ny musik och hoppa i understället och tog benen och gick mot Storå! Vad är det för fel på mej har flera frågat :P Men behövde inte gå hela vägen Pappsen var snäll o hämta mig uppe i kallernäs. Tungt var det men huvudvärken släppte och det var jag tacksam för. Åkte iaf hem o satte igång bastun och åt mat. Sen sov jag en stund sen blev det mat igen med hela familjen och efter det såg vi på nya Wallander - Prästen Helt okej.  Är helnöjd med dagen faktiskt. Living the dream!

Låt: Fall out boy - Beat it

Imorrn får jag hem min nymålade byrå som jag är så glad över att den blev så bra. Har pappa att tacka för det ♥
Nu blir det tvn en stund och snart sängen för jag ör såå trött. Puss sovgott /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0