lillasyster ska ut och resa helt själv!

Hanna min syster som inte är så liten längre är påväg till Tyskland nu, tycker det är jättekul för hennes skull men saknar henne redan ju :S haha vilken tönt jag är aja, strax efter sju skulle bussen gå som tar hon och dem andra komfirmanderna till arlanda och därifrån till Berlin. Tror dom kommer få jättekul. Det är något speciellt att resa med flyg Blir liksom på riktigt. Jag gick faktiskt upp tidigt för att säga hejdå sen kolla jag på Patrik 1,5 som jag ännu ej hade sett fast ja köpte den förra veckan Tänkte ju att J och jag skulle se den Men är den kanske lite för pinsam, haha mja kanske. kolla en stund på den innan jag somnade och sen gick jag upp vid nio smsa E för att se om hon var uppe Vi ska ut och promenera hon skicka tillbaka efter en lång stund men då hann jag ju koka gröt och juna lite framför tvn. Vi ska mötas vid halv elva så jag måste nog slänga på mej kläderna NUUU!
Igår var jag ju i Örebro beställde soffan som jag verkligen ville ha :) plus att jag köpte tv-bänken som jag har tittat på ett flertal ggr den fick jag med mej hem påengång, Skönt! nu har jag ett litet möbelförråd i våran tvättstuga hehe.. tur att soffan inte ska hem hit innan iaf, 6v leveranstid, får bo utan soffa nån/några veckor.


xoxo, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0