Helgen!

Hej hej hallå! Sitter ute i aspa har fikat med Tess J och J men nu drog dom till "granngårn", Tess lagar lite mat och jag fick tid att blogga lite=) Igår firade vi mormor 75 år, åt 3rätters på Bistro bellman, himlans gott var det ! satt ute i solen och åt efterrätt SWEET men sen försvann det fina vädret mot kvällen, åkte hem och bytte kläder sen var det frövi som gällde! FEST med Johanna som nyss kommit hem från Thailand men inte var hon väl nå brun :P ha ha nej absolut inte. kan komma lite bilder sen. vi bestämde iaf att vi skulle gå ut i linde Hawaiiparty på folkan. Johanna Göransson är typ lika smart som mig när det gäller att komma ihåg saker och att TA med dom! När vi kommer till typ vedevåg så konstaterar hon att hon inte har fått med plånboken MEEEN hallå det är väl det sista man glömmer :S nejnej det är lätt gjort, har gjort det själv jag också så ja ska inte yttra mej så mkt...haha lite kul nu i efterhand. Vadå alla kan ju glömma?! Det var kul på folkan iaf, dansade mycket som jag älskar att göra! SEn kom J fast han gick inte in bara väntade utanför sen tog vi taxi hem och sov, somnade förstås full och mådde som ett arsel imorse, bara att lägga sej igen sov till över 12, var inte full då iaf men SEGT..kollade på film och sega oss innan vi åkte hit och nu orkar jag nog inte skriva nåt mer, luktar MAAAT och jag är så hungrig kanske Tess bjuder på mat^^ tihi..

Imorrn är det jobb som gäller igen, DAG sen ska jag allt träna/simma och sola blir bra det. hej o tack för mej. Puss, M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0