Söndagkväll

Här sitter ja söndagkväll och ingen söndagsångest, skönt men rätt sällsynt :P har jobbar hela helgen, har gått rätt fort och gissa ifall jag var lycklig att får gå hem kvart över tre idag, hejdå ring inte till mig om det fattas folk imorn! för jag tänker inte jobba då. Ska åka med Emma Å till marieberg och handla presenter, det ser jag framemot :) sen ska hon sova över hos mig(lite nostalgi,som när vi var mindre ju), få se mina snygga köksstolar som jag aldrig kan tjata nog om. bilder kan tänkas läggas in här sen.

Ska köpa present till A kan nog hitta nåt som hon gillar. och kanske ser nåt pappsen skulle vilja ha. lets see tomorrow. Nu är det Beck snart. hejdåhejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0