Sol och 20års kalas på schemat!

Den 30 juni för 20 år sen föddes en liten flicka som heter Elin Margaretha Luth. Idag har den tjejen blivit 20 år Och jag vill gratulera henne. GRATTIS RARING. ♥

Idag har jag solat mest hela dan med systrarna, sov i storå idag för att kunna sola direkt när ja vakna, frukost på terassen sen blev det solstolen :) Skönt vill jag lova. men va MATT man blir av solen, inte klokt viktigt att dricka mycket! saft är goott. Hoppas jag har fått nån färg idag annars äre nå fel hahah, är inte så förtjust i att alla är så bruna :P men E, J och E har ju vart utomlands så de är junte så konstigt att dom är som pepparkakor.

Som sagt så fyller Elin år så jag ska upp till henne och fira och äta tårta hoppas jag :)  men Emma låg på stranden fortfarande, ja hinner nog lägga mej i hängmattan en stund :D SWEEETT!

Återkommer med bilder har ju nämligen köpt en digitalkamera nu så nu ska ALLT dokumenteras! =) haha inte riktigt allt kanske ;)

xoxo, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0