BloggDrottning...

...kan man väl inte kalla att jag är men jag jobbat på´t ;)

Har jobbat kväll sitter i sängen o kollar lite halvt på födelsedagsfirandet på Borgholm, Prinsessan fyller ju år! Grattis!
Och en annan prinsessa fyller på fredag, min lillasyster Hanna blir 15 år då :) Grattis i förskott MY DEAR.


       

                                                                                                                                ♥




Emma Elin Mathilda på PUTTE I PARKEN blir toppen :D

Kommentarer
Postat av: envanliganna

Ser man på lilla du. Nu har jag hittat till din sida och kommer att kolla in din nya soffa när den nu kommer.....

Dottern säger att jag ska skicka en smily, så det gör jag väl :) :D

kramelikram, i morgon kväll är det du och jag.

Have a nice evning

2009-07-15 @ 22:57:07
URL: http://envanliganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0