Söndagsfika

05.15 ringde väckarklockan och M var såklart pigg och rask upp ur sängen påengång. Eller inte snooza ett par ggr sen tvinga ja mig upp. åkte till jobbet, så himla trött var jag och skulle koncentrera mig på körningen, sjukt mycket snö är det ju! Dagen gick hyffsat snabbt, många skratt höll på att bli duschad också! tur som klara mig från det :) Åkte hem till Hanna efter jobbet, bullar hade jag med mig dom var inte så torra som jag trodde först :P snacka lite skit sen åkte vi till storå. kolla på One three hill. min favoritserie! Sen vidare till East upside och Gossip girl :)

Emma ringde mig och sa att hon jag och Elin ska åka till Turkiet 090909. Jaha ja det låter kul, men vi hörs hejdå! klick. det gick snabbt. Imorrn blir det träning för min del på nautilus hoppas ema blir med. den kvinnan är så upptagen att man kan bli galen. ägna oss lite tid raing :)

Nu blir nog inte den här söndagkvällen roligare.
Puss, M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0