Shopping!

Idag var det shopping som gällde, alltid lika sugen på det..hmm njaa inte jättesugen idag kan jag väl inte påstå men det var mitt eget fel. jaja kom iväg till örebro iaf och marieberg! till en början gick det segt, gick mest och tänkte på att jag ville ha mat :) Dags för flickan M att ta en tankeställare (eller återställare?..), men då halkar vi in på tankar och funderingar igen, hmm jaja iaf tänka över hur hon ska ha det med allt. åter till dagens händelser mat fick vi i oss, lite för mkt sås dock :P sen fortsatte vi att leta efter snygga prylar att inhandla. en väska blev det, örhängen, sjal, skor och trosor! supernöjd! sen for vi hemåt, alla var trötta. har kollat på one three hill och gossip girl och snart blir det Beck - Gamen.

 Mina nya shoes. I like!




Puss, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0