Luuugn skön Fredag

Hallå. Hinner/orkar fasen inte skriva varje dag även fast det nog är meningen att man ska de när man har en blogg?.. hm jaja ska jobba på att leva upp till att va en Bloggdrottning ;) Idag har jag jobbat lik som igår och som jag ska göra hela helgen! gör inte annat, känns de som ibland. men jodå! Går i flytta-hemifrån-tankar så det sjunger om de! :D tänker på inredning och hur kul är inte just inredning?? fast tycker väl de nu bara för det börjar bli aktuellt :)
Ialla fall så var det jobbigaste dagen på länge! har typ sprungit arslet av mig, hela tiden nåt som måste göras, hann inte ens gå på toaletten förrän det var kriiiS! kissade nästan på mej. illa!

Nu har jag precis duschat, blåst o plattat håret. Luktar goood paj! perfekt fredags mat. plus att det är let's dance, tycker jag är roligt! Heja Bagge med hennes kagge! ;)

Som sagt så ska jag jobba imorrn men inte förrän kl14 så jag får sova ut :)
Ha en bra helg alla. skriver förmodligen inte förrän på typ söndag elr måndag :P


Puss, M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0