Jobb!

Hej hopp! idag har jag jobbat, började kvart i sju som vanligt och kallt som bara den ute! långkallingarna påå! kom till jobbet och behövde inte ens läsa på några patienter, för det var inga nya sen igår, det var färra än igår! så idag har det varit en lugn dag kan jag lova. tycker bättre om när man har lite att göra hela tiden så tiden går fort. men dagen tog slut iaf och jag fick skjuts hem tidigare det var skönt. har suttit och kollat lite på tv och nu är bara klockan 17.2o, mja kanske skulle hinna med den där promenaden jag har tänkt på. får se kanske blir att jag släpar ut mej, men det är ju sååå kallt. Tjejvasan nästa år! haha jvisst självklart :P en utmaning kanske?!..

Imorgon är jag ledig! tänkte försöka dra med mig elin och emma till badhuse simma och relaxa lite!

Nu ska jag samtala lite med min mor, hon vill skaffa sig en spikmatta, jag blev fasen sugen på det jag med! Måste se på Mamma Mia sen! Den bästa filmen jag vet :)



Vacker vinterbild, sen i lördags.





A: "Finner ljuset när du är bredvid, kan kännas svårt att tro dom orden, miljoner stjärnor men bara En på jorden."

Syster. Jag tror vi glömmer hur viktiga vi är för varann. Du betyder så mycket för mig.

♥ Jag älskar dig. ♥



 





Puss puss M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0