Från söndag och framåt.

Toppentjejen!  Toppentjejen!


 I, M

Sådär, nu måste jag uppdatera lite har ej hunnit. Blev folkan i lördags med Hanna, sa vi inte att vi Inte skulle gå ut?, hm, jaja det var kul iaf, tog det lugnt för jag skulle ju jobba kväll dagen efter och det var en mardröm att jobba då! alldeles för lite sömn. jaja iaf så skulle Hanna skjutsa mej till jobbet men det betydde att vi var tvungna att ta oss till stråssa och på vägen dit hanna vi med en dikeskörning, såhär i efterhand kan jag medge att det var lite komiskt men inte när man satt där och bara blev mer och mer stressad, vi fick hjälp som tur var ganska snabbt, väl uppe i stråssa var vi tvungna att sopa av bilen som var övertäckt med snö. nästa steg var att backa ut. fastnade såklart! gaaah, nej nu började klockan bli mycket så pappsi fick komma upp o hjälpa te, men han lyckades inte tyvärr. så vi fick lämna hanna i stråssa kändes lite knas men jobbet väntade ju som sagt. hon fick iaf hjälp på annat håll sen så hon står inte kvar där nu haha det hade ju vart för taskigt.

 Just då sajag att jag hatar snö men visst har det sin charm?

Måndag var det jobb som gällde igen var inge taggad alls för det men bara att görat, hur trött som helst när jag kom från jobbet så jag slockna vid tvn nån timme sen duscha jag, känner mig hemskt ofräsch nu med magsjukan vi har på jobbet. hoppas jag klarar mig, nu har jag en jäkla dryg förskylning istället. La mig tidigt och såg på film lagom utvilad tills det blev tisdag och jobb igen, 6e dagen i rad, nu är mathilda trött!! men dagen gick till enda den också. hittade ett så spännande recept på jobbet som jag snodde med mig hem Festlig mördegstårta mmm! så jag åkte iväg till affärn och inhandlade det som saknades till att göra den. nu tog jag precis ut den ur ugnen och det doftar gott. kanske har jag lyckats?.. :) vore kul, är så sällan jag testar på att baka nåt nytt. vem vet den kanske blir så god att jag döper den till TillasTårta. Eller så förgiftar jag alla som äter den då får den heta BasiluskTårta. Kommer med mer info sen.
Var upp till Elin en sväng och låna några filmer, hon var magsjuk den stackarn. hoppas hon får sin dator snart så hon kan börja blogga :P bloggdrottningar is the shit^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0