Gårdagen bjöd på...

Lunch med E på Bella´s. Det var himlans gott, betyget blir att jag kommer gärna tillbaka! När vi ätit tog vi en sväng genom lindes små butiker, tycker det har sin charm. Sen blev det glass på 37an. MMMM! I love ice cream ♥
Sen åkte ja hem o kolla på film sen sooov ja, somnade iaf inte mitt i filmen som de två kvällarna innan :P men ig¨r hade j ju inte jobbat :)

Idag Tisdag morgon 08.54: Ska snart gå till bussen som ska ta mig till Bångbro för att hälsa på Wanda :) SWEEEET! Bara massa regn men vi hade ju planerat att kolla på filmså var gör de :P Nog för att jag inte gillar regn men en eller två O.C-boxar gör suseeeen :)

Tack för mig. xoxo, M.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0