Ta mig till havet!

Hallåsan var inte precis igår jag blogga. har ej orkat. Ska snart åka och jobba :/ tråkigt! men imorrn är jag ledig då ska jag mamma och Hanna åka till örebro och shoppa, SWEEEEET! Får se vad jag hittar men endel till lägenheten hoppas jag. sen på kvällen är det fotbollsträning igen. Kommer missa flera träningar nu p g a jobb! kanske bra att vila min jävla BLÅNAGEL  jag har på stortån! så jäkla typiskt att få en sån nuuuu! Snart dags för sandaler ju :( :( jaja finns ju värre saker i världen. Måste fixa håret nu have a nice day!

Ingenting kan bli ogjort, men jag ångrar mig så himla mycket. Betyder det inget kanske?! Förlåt :(

Puss, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0