...

Har varit dålig på att uppdatera Veckan har varit lite uppochner Lilla syster har sovit här hela veckan och det gillar jag även fast det är skillnad mot att bo själv...saker tar slut fortare och saker som inte är mina ligger utspridda men jag vill inte vara för tjatig Vill ju ha mitt hjärta här fler ggr. Idag har vi varit på vattengympa det är Nämligen gratis för dom med Actic-kort Jobbigt var det men kul. Sen lagade vi *thai-mat till middag GRÖN CURRY och det smaka precis som i Thailand f*n va gott det var kan jag säga!!!! Rekommenderas starkt... ha ha oj det blev en ordvits för det är staarkt mat :)

Lägger upp några pics från förra helgen - Utgång med Elin och Emma.











XOXO /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0