Mkt jobb

är inte bra i längden...men idag är jag ledig och det njuter jag av..hade ju chansen att sova ut men vem vaknar 7???? jo mathilda men ja drog mej till kl8 sen kolla ja på en usel film ja spela in igår.....sov hos föräldrarna så ja vänta bara på att nån skulle vakna... hm nej men jag gör väl lite frukost men ingen vakna blev lite data-tid sen kom dom upp och blev glada för min motgonpigghet :) det blev både ägg gröt kaffe yoghurt och rostat bröd.

Sen åkte vi upp på marken en stund och jag vill lova att det var MYcket folk!! blev bara ätbara inköp brända mandlar o nougat. Och nyss har vi proppat magarna fulla med rotmos och fläsk det var fint. Nu vet jag inte va ja ska hitta på TV kanske?? promenad?? ah vi får se på tal om promenad så har det vart en inaktiv vecka aja får ta igen det nästa vecka eller veckan därpå :)

kissssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0