Shopoholic

HEJ! torsdag och ledig gick upp vid nio åt frukost och satt vid tvn en stund sen smsa E så jag ringde upp. vi kanske ska åka till Örebro en sväng? frågade hon. och jag som älskar att gå och strosa i affärer sa ju inte nej. var tänkt att vi skulle promenera (vackert väder ju) men det hinner vi imorrn! Så det bar iväg till örebro Biltema först sen jysk och coop så det var inte nån längre visit men fick endel med mej hem. vem blir förvånad? Jag köpte 3 skivor - MELODIFESTIVALEN - REGGAE hits och en Bruce skiva till pappsen som fyller på söndag. Han tror väl att jag inte har brytt mig om det men han ska allt få se att jag inte har glömt att även han fyller år. Tvålpump+tandborstmugg. Osthyvel, potatisskalare, konservöppnare och lite andra praktiska prylar. Servetter till min mor för jag tycker dom passade henne♥
Åkte hem och kastade i mig lite mat som pappa varit snäll och gjort ordning sen hämstade jag syster och vi åkte in och simmade, sen hämta vi mamma åkte till prästtorpet en sväng, snart dags för att köpa SOMMARSKOR. I like. Men inga skor idag men det hinner man ju köpa.

Upplysning: Snart fyller jag 20 :D


  for the toilette.


  Mina hjärtan som jag älskar ♥




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0