Dags att lämna boet.

Hej hopp! Tisdag: Gick upp efter nio nångång, var helt slut i kroppen efter simningen igår. Käka lite frukost sen lyssna jag på Bra musik och tog det lugnt bara. Tiden gick sakta började bli nervös (för att kolla på lägenheten) knastilla. bli nervös för en sån grej, men ville ju så gärna att den skulle passa Mig! Och det gjorde den juuu :D hihi, iaf den ena så den ska jag nog slå till på, vad ska hindra mig?.. men ska iaf ringa imorn och ge klart besked. Men allt stämde ju så bra! får jobba som en jävel så det går ihop :P Åh jag är så glad..

På tal om att flytta for storasyster till Stockholm och jobbar där nu. Hoppas du har det bra där.



  





Nu blir det tvn, fasen är så trött Kommer somna, gött är det :P hoppas jag håller mig vaken när det är Mästarna iaf =)
Ska ösa på med massa vatten för att inte få huvudvärk, simmade idag också nämligen .
Puss, M


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad jobbar hon med där? =) Kram

2009-03-11 @ 05:30:41
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0