Dags att blogga lite...

Några dar sen jag blogga nu, vet inte riktigt var jag ska böja min update. Varför inte börja med veckans första dag som var igår... Åkte in tidigt med Emma till Örebro - Marieberg. Var tänkt att ja skulle hitta några klappar och nåt fint att ha på mig på nyår plus hårfärg.

Ja, varför inte göra en lista på allt:

-Skinnhandskar
-Armband
-Klänning
-Tröja
-T-shirt
-Spetslinne
-Julklapp till sys
-Mörkbrun och röd hårfärg :)

Eftersom både jag och E är tidsoptimister så kom vi ju såklart hem senare än vi kunnat ana, stackars Emmas man fick sitta och vänta på henne för honskulle klippa mig och färga håret gånger TRE! hehe ja vid kvart i tio elr nåt sånt på kvällen var vi klara :) Jag är så himla nöjd och så glad att jag har Emma som är så duktig och snäll som hjälper mig...

Så blev resultatet:


Kommentarer
Postat av: envanliganna

Snyggt!

Hoppas på att få se detta live snart :)

2009-12-08 @ 14:44:14
URL: http://envanliganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0