Många saker...

som sker, många bra men som även skrämmer livet ur mig. Vet inte vad jag ska göra och jag hatar när jag hamnar i såna situationer. Men jag har min bästa vän som jag vet stöttar mig i allt. Och min familj, kära familjen som står mig sjukt nära hjärtat. Det blir som man tänker och oftast så löser sig saker.

Imorrn drar vi iväg mot Sthlm - Globen - Lady Gaga ! Men antagligen har jag inte fattat än?!! för jag springer inte runt och är galen och glad, sitter mest haha aja men det kommer väl ;) Jag om mina systrar! Awesome!

Ställer kl 06.30, buhu men det ska bli kul!

Grattis hjärtat till nya jobbet! Du är värd all lycka i livet ♥

Kudden.nu KYSS, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0