Friday I'm in love!

ÅÅÅÅh skönt äntligen fredag imorn, som jag längtat! Blev fotbollsträning ikväll, sys och jag både sprang dit och hem. Kändes helt okej fast man har ju inte den bästa konditionen precis.

Är så glad för jag är ledig hela helgen och jag känner jag förtjänar det! Det ska kalasas ordentligt. Har två födelsedagsbarn att fira.

Fredag - Morgon träning, baka 1 elr 2 tårtor. Städa och shoppa. (Tidsoptimisten ska försöka klämma in allt) . Pappa rensar mitt avlopp. Hemma i storå ska vi fixa det sista med överraskningen!  

Lördag - (Morgonträning med baby-sys ? ! ? ), Födelsedagsfrukost, Vet ej vart presentöppningen kommer i ordningen. Besök av mormor och morfar. På kvällen bär det av till frövi och sen örebro för utgång med brudarna ♥

Söndag - CHILL

Det kan bli den bästa helgen på länge! Catching..... PUSS M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0