Wonderful

Kan inte klaga på mitt uppvaknande idag, förutom min hemska alarmsignal. Men sen hörde jag en mysig brasa och fick en härlig Gi frukost framdukad åt mig - Sov hemma hos Emma i Allmänningbo. I deras mysiga lilla stuga:) Men hon skulle iväg o jobba så de blev hyffsat tidigt. Tack E för en trevlig dag igår, bara film och MYS.

Nu är jag hemma och kollar lite på Mamma Mia Dancing Queeeen, måste vara typ den bästa filmen! Sen ska jag o sys till badhuset och simma när hon slutar jobbet. Ska bli skönt! Smida vidare på våra planer kanske ;) YEEEAAH!

Låt: Akon ft. Sway - Silver and Gold

Vacker vintersol och 10 minus. Helt lagom. T o m jag trivs lite nu.

kissesM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0