Idol-Andreas...

Hej blogg!

Idol-hysteri, nästan överallt kan man läsa om idol. Inte så konstigt eftersom det är den säsongen. Många små flickor och även Jag får alltid en idol-favorit. En kille får stämpeln flick-idolen! Har ännu inte upptäckt Han som har det där lilla extra. Om han finns med i år vill säga? Jo men klart han finns Han finns för någon. Jag däremot har spanat in en annan snygging. Jury-Andreas :) haha . snygging tycker iaf jag =) Hoppas han blir av med ögoninflammationen och kan ta av sig brillorna så jag kan se han beauty eyes ;)

Har precis ätit mat snart blir det hockey med I och E.
Buhu, mörka tiden börjar nu och Mathilda måste införskaffa sig en reflex.

Var i örebro igår hittade lite fint :)

-Stickad tröja (och tro på fan att den var varm)
-Vanlig enkel bomullströja
-Trosor
-Läppglans
-Benvärmare.

Känns så lite när jag skriver det? Men det är faktiskt sant Jag kunde hålla igen :) plus till mig själv.

Nu ska jag jag fixa lite innan det blir ishallen. XOXO /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0