Helgen har bjudit på...

Fredag: Jobb, fika med Tess sen famliy dinner at china Och Mathilda blev matförgiftad USCH vilket skit.! Men kvällen blev ändå lyckad, lite mycket men kul var det :)
Lördag: Vaknade och insåg att dagen skulle bli jobbig, kändes som nån slog mig med en hammare i huvet :( letade desperat efter min kamera som jag inte kunde hitta nånstans. Tänkte att det var kört när den inte ens var hemma hos kusin, men sen hitta A den i min klänning som låg släng på badsumsgolvet. Konstigt nog så var den hel :) blev så glad. Sen på kvällen åkte vi hem till Storå, grillade och tog det lugnt, somnade framför tvn sen var det bara att gå och lägga sig.
Söndag: Skriva CV och kolla herrmatch stod på schemat och så blev det efter det kolla jag o sys på film sen var vi ut o åkte lite innan One tree hill började och nu sitter jag här. Så har min helg varit, blir snart sockerkaka till "Ensam mamma söker".

Sen är det snart läggdags. Jobb tidigt imorn. Sweet dreams. /M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0