Det finns bra dagar, och även dåliga dagar...

Fram till lunch var dagen som en vanlig dag, rätt lugnt på jobbet jag lyckades med det jag gjore och kände mig nöjd. Efetr lunch ringde jag till mamma för att se att hon mådde bra. Vilket hon inte gjorde :( hon var ledsen på sitt jobb och det gjorde mig väldigt bekymrad. Sen berätta hon att Våran älskade hatade katt igår blev avliden pga två tumörer i magen :( gamla katt men ändå blir det ett slag i ansiktet, men jag insåg snabbt att det var bäst för Sotis att han fick somna Aldrig mer behöver du lida. Vila i frid ♥

Sitter här framför datorn/tvn och väntar på paj och Bonde söker fru :) och sedan Grey's såklart! Nu ska jag platta håret Jobb även imorn 6e dagen i rad :) Jag är uuuuung! jaja jag ska ju orka det.

PUSS /M


Kommentarer
Postat av: johanna

Jobba på nu, och tänk inte på hur skönt det är att bada i havet. Kram

2009-10-07 @ 21:19:39
Postat av: Mathilda

Jag tänker inte ett dugg på dej. Är du på semester eller? ;)

2009-10-07 @ 22:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0