Torsdag en bra torsdag

Sov länge idag, många sköna sovmornar denna vecka..men tro mej ja skulle hellre gå upp o jobba. Men lite tur i oturen att jag inte har fått så mkt jobb denna vecka eftersom jag inte är helt frisk. Men nu har ja införskaffat "droppar", ett naturläkemedel som ska hjälpa mig på traven att bli frisk :)

Har även hunnit med att diska och städa, sen träffat mor o fikat, och hon klippte sig Det blev superfint och senare är det även min tur att ta plats i frisörstolen :) Ska klippa upp det o sen i med löshåret, det var längesen jag hade det så de ska bli lite kul=) Så nu är jag bara hemma o väntar på Emma. Ska sova hos henne, ska bli så kul för vi hinner aldrig ses Ordentligt.. ♥



Ser framemot att få träffa dej..

Nu: Hänga tvätt det som jag tycker är så kul NOOT.

PUSS /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0