SÅ JÄVLA IRRITERAD!

ÅHHHH HAR SUTTIT PÅ DEN DÄR JÄVLA VÅRDCENTRALEN SEN TIO IMORSE! Och inte känns det nå bättre att jag ska o jobba snart :( Dom får det till att jag är så jävla frisk och borde inte sitta där och beklaga mej. Har fan hellre den här jäkla hostan än att gå dit nå mer! Nu kan jag bara hoppas att dom är trevligare på vc i linde för dit tänker ja gå sen när jag flyttar! fy fan alltså RASERIUTBROTT! yes kul och jobba måla på charmen och skratten!






Tänker för mycket! SLUTA MATHILDA! Saker kommer att ordna sig ändå. Nu beställer jag FINT VÄDER till den 16e o 17e maj! Då blir det kalas Inga tomma glas! xoxo.

Kommentarer
Postat av: Sara

Storå vårdcentral, usch!

2009-05-05 @ 15:23:58
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0