En hel vecka har gått..

..sen jag skrev senast. Dags att uppdatera lite. Förra helgen hade vi fest för att jag fyllde 20 plus att lillasyster komfirmerades det var jättetrevligt God mat o bra sällskap är jättenöjd med alla presenter jag fick Tack alla för en fin dag. Jag och Emmorna drog in till linde och gick ut, lite synd att vi valde fel och gick på TråkigaFolkan menmen, efter att vi hade dansat så tog ja och Emma K en hamburgare på papas Guuud va gott det smakar på fyllan! Somnade en stund i Emmas säng sen åkte ja taxi hem till J. Trodde aldrig att karln skulle komma hem. men till slut så=) myyys!
Söndag: lite seg men fint vädervar det ju så vi tog stolsdynorna o la oss på gräsmattan o juna i solen SWEEET. åkte hem sen för att träffa mormor och morfar Åt grillat goott! fick pengar av dem, ska nog köpa en vattenkokare. sen åkte jag hem till J igen. ja det var min helg.
Veckan har vart rätt slött Måndag ledig tisdag jobb onsdag plus torsdag ledig och nu sitter ja o tar det lugnt framför tvn bara Ska jobba kväll. Tungt att gå iväg o jobba när man har vart ledig så mkt. 5 arbetsdagar har jag framför mig nu känns inte så jävla kul men när man väl har kommit dit så rullar det på sen.

allt för mig, xoxo M ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

När blir det inflyttningsfest då mathulda:D

Saknar er brudar! Pusss

2009-05-24 @ 18:29:25
Postat av: Wanda

När blir det inflyttningsfest då mathulda:D

Saknar er brudar! Pusss

2009-05-24 @ 18:29:59
URL: http://wandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0