Torsdag...

Idaaaag har jag jobbat dag, skönt att komma hem, skulle egentligen jobbat kväll men blev dag för an kollega blev sjuk. Fick en förfrågan om jag ville köpa en laptop, 1200kr ville han ha förrn. Javisst vill ja ha den, ska kika på han på måndag men jag tror inte jag hittar nån för bättre pris, pappa fråga om den va stulen :P hahah nej nej jag lovar killen är helt reko! då kan jag köpa möbler för nästa lön :D för jag ska ju flytta hemifrån, har ej kollat på nån lägenhet än men snart så^^ vet vilken soffa jag vill ha, dom fina köksstolarna, bordet är lite oklart men nåt som matchar såklart :) mammsen ska visa mig en afrikansk affär där jag kan hitta fina möbler och inredning :) guud så kul.

Har precis ätit mat med familjen, pratat lite om en fjällsemester, det säger jag inte nej till, älskar fjällen när det är lite vår=) åka skidor två dagar och kanske rida islandshästar en dag, haha inte för att jag kan rida men det skulle nog va kul ändå :P kan tänka mig att man får ont i arslet när man är ovan. men det överlevar man ju:)
Nästa vecka ska jag komma igång med träningen har jag tänkt, har gått lite segt med det p g a förskylning plus omotivation men det ska ändras på nu! Simma, gymma, konditionsträning och promenader! Låter ju hur bra som helst, mjaa jag återkommer med hur det går :) nu ska jag gå in på internet och leta på två recept, tittade nämligen på matlagningsprograwm igår, vet inte va programmet heter men hon heter iaf Leila då kanske ni vet vem jag menar :P hon gjorde nån glassgrej som jag blev så sugen på att göra, kan skriva upp receptet här sen om jag orkar :) så gjorde hon Jordgubbsmojito! och hur sommarsugen blir man inte! gaaah men så jäkla långt äre ju inte te sommarn nu :D PositivaMathilda!




Puss, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0