Spyer och tårar!

Idag har vart en så jävlig dag! Avd.5=hell on earth! Tycker jag inte egentligen men när jag jobbade idag tyckte jag det, var så himla irriterad! fick svara på varenda jävla ringning! och vad fick jag för det?? jo! Vi har vart så duktiga idag nu går vi och fikar, JAG gjorde väl ändå nästan allt. fyfan, ville bara gråta och var så trött så jag kunde spy! 
Slog till på laptopen för endast 1200 spenar. haha inte likt mej att köpa begagnat "skit" men jag kände att jag måste ta den, får inget bättre erbjudande. så har jag ju råd med massa andra prylar istället :D gjorde en lista på vad jag behöver och jag kan lova att listan blev lååång. hihi men ska bli kul att handla! Blir nog Örebro med kära mor på lördag. Ja efter lite skratt med Trevliga arbetskamrater och beslut om datorn så gick jag ändå från avdelningen med ett litet leende, men väldigt trött! var över en timme kvar tills jag skulle träffa mamma på badhuset för att simma, satt och väntade uppe på lasarettet en stund sen gick jag sakta neråt, kallt som tusan var det i bassängen men efter en stund blev man van. Pratade så mycket så det gick snabbt, sen blev det bastu. sköönt! efter det var man ju nästan pigg, men nu har jag så ont i hövve ska lägga mig och kommer förmodligen slockna påengång! Sweet dreams!


Imorrn gäller det! Wish me luck.

Puss, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0