Ledig dag

Igår Måndag, vaknade jag tidigt min hals tar död på mig! ringde till vårdcentralen och fick komma dit vid halv tio, men var ju förstås kö. Men det var ju bara ett virus som Så många hade kommit dit med.. jaja fick tips om smärtstillande. skyndade hem, hann med en tidigare buss till linde där jag blev upphämtad av Emma så kunde våran dag börja som innehöll Shopping :) I like! och mitt nya favorit ord är SWEEEEET.. alla kläder jag såg var så sweeeta :) men det blev ju förstår inte bara kläder, presenter till syster plus lite flytta hemifrån saker till mig sjelv, aldrig fel^^ Mina och Emma favoritbutiker är Chilli och Lagerhouse :) rekomenderas!

 törstiga blev vi!

 Lovegirl!

 MyJeans.

Dyrt blev det men mycket nöjd över inköpen så det är inget att gräma sig över, vad ska man ha pengar till om inte spendera??!

M ♥

Kommentarer
Postat av: johanna!

Älskar dina jeans!!!!

2009-03-24 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0