Inte hunnit på flera daaar

Hallå ja, har vart mkt nu så jag har inte haft tid att skriva. senast tror jag ja skrev att sys och jag skulle te Karlstad åkte dit i torsdags kväll blev film och sömn när vi kom fram. på fredagen åkte vi in till stan skulle träffa en gammal klasskompis till A och fika, efter fikat nästan Sprang jag in på gina, var säkert där en timme och kolla=) så roligt hitta endel, t-shirt kofta tunika linne och en underbar ring som jag älskar! hitta lite fina prylar på h&m också, ovanligt :P eller inte, haha. efter shoppingen så åkte vi hem och fixade oss lite snabbt för att återvända in till stan Blue moon var det som gällde, after work taco buffé drack lite vin sen blev det fest i korridoren på FH5 :) för vissa, andra gick ju och la sig för att vara pigg nästa dag då vi skulle åka hem, jag fick lite hemlängtan måste ja säga :P

  ♥ Syster och jag i våra rätta jag lite småfjantiga var bara tvungna att köpa söta godishalsband som vi istället hade som armband :D




Vi kom hem runt 3tiden på lördag em åt lite mellis sen sova jag en timme helt slut var jag efter allt farande med massa väskor och bussbyten hit och dit. På kvällen var det utgång som gällde så det var bara att bli pigg och sugen på fest. Back on track. inga problem. åkte upp till Elin och började kvällen där så kul för det var så längesen vi festa tillsammans.
ja sen blev ju inte mkt som man hade tänkt sig fast kul blev det ju ändå :P fick vara galna på dansgolvet och det är alltid kul =) smarta E och M trodde ju det sluta 1 som vanligt gick ut vid kvart i ett typ för att slippa den långa kön som förmodligen skulle bildas eftersom det var jättemycketfolk. men hallåå det slutar inte förrän två. in igen och dansa som tusan medan vi kunde =)


   Bästa Elin ♥


Nej nu ska jag be Elin komma och hämta mig så vi kan åka och beställa pizza, mmm ska bli gott, så blir det film mys hoppas Emmakvinnan kommer också!

Puss, M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0