Helgen är efterläntad!

Fredag och helg så himla skönt, ledig i 4 dagar nuu :) det var längesen jag hade det så lyxigt. Ringde precis till min blivande hyresvärd :P och jag flyttar den 1juni :D ååååh så skönt att ha det där fixat nu! kan jag slappna av i helgen och bara hålla fokus på hur jag ska ha det i lägenheten, IKEA imorn :) och några fler inredningsaffärer med Mamma!! myys.

Ikväll blir det mat på folkan13 med Hanna Emelie Sofia och kanske elina och sandra :) ska vara nykter för att va på topp imorn igen :)
Nu ska jag nog ta och städa lite sen får det bli en promenad eller joggingrunda, vilket som känns bäst, inge lockande väder alls men skönt att blåsa ur kroppen. 
Åhhhhh är så glaaaad! 1/6.

Puss, M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0