Det blir som man tänker.

Känns inte som jag har nåt liv :O gaah jobbar jämt och hinner inte träffa nån E och jag har sagt flera ggr den här veckan att vi ska ses, men har det blivit av? .. nej :( i onsdags skulle vi Verkligen ses, men då är jag ju så snäll och säger Javist jag kan jobba ikväll(för det fanns ingen vikarie) så jag jobba heeela dan. skönt med lugn fredag kväll igår iaf men nu sitter man här tio i tolv och väntar typ bara att på att på åka till jobbet! åååh blir så trött. Känner att tankeverksamheten blir sämre och sämre vill inte jobba så mycket nå mer! iaf inte i sträck. det gör mig galen. har nog en svacka just nu bara(?!) för jag vill ju inte göra nåt annat än att just TJÄNA pengar för att kunna köpa allt jag vill ha till lägenheten. Om man ser tillbaks, typ ett halvår så sa jag att När jag flyttar ska jag minsann inte ha nåt gammalt, helt nytt och fräscht ska det vara! . Jag tänkte så och så är det ju faktiskt nu :) Varför klagar jag. bara den här kvällen plus imorrn ska jag jobba sen ledig en dag haha inte mkt men sen är det snart helg igen Då ska vi åka till sthlm Och fira Amandelicious på hennes dag! Rosa prinsesstårta sa hon. mina händiga händer kan nog fixa ska du seee! :D

I det här inlägget kan man sammanfatta att från att vara helt förstörd till att se allt fint jag har och bli glad =)

SWEEEET. Summer of 09 kommer inte bli som nåt annat år, jag fyller 20, A & M på kryssning its gonne be greaaat. Nu måste jag platta håret och pigga på mig lite innan jobbet.

Puss, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0