I like the civilisation

Hej det var längesen jag höll till här, tankarna har gått att ta bort bloggen men man kan ju bli sugen att blogga Sometime ;) sitter i Hölö, lyssnar på Milow-ayo technology, favorit! och Hölö ligger o södertälje, har sovit ute på Mörkö 2nätter, några km härifrån. har firat midsommar där tillsammans med famlijen Lindberg, Bernestig plus två famlijer till, men några fattades, lite synd enligt mig men det var kul ändå, första natten sov vi i militärtält, med kamin i mitten några frös men jag sov som vanligt DJUPT! andra natten blev det friggebod, SKÖN bäddsoffa! men några stackare fick tälta även denna natt. Nu är det iaf nästan slut på land-livet. Man saknar mycket när man är därute men Skönt att bara koppla av. Åkte till civilisationen för att duscha Tvätta håret SWEEETTT. Har ätit lite mat nu och snart ska vi åka till Vagnhärad för att hämta Andreas som kommer med tåget/bussen. Ja många okända namn på små byar typ lika små som hålorna hemma. Lindesberg I be right back :) Gaaah har ju så dammigt hemma, måste dra ett par varv med damsugarn och moppen. jaja sånt man bara måste göra. Nästa vecka hoppas jag min efterlängtade soffa kommer! skönaste soffan nån som vill ha filmiskväll då :)

Köpte massa nytt till hemmet när jag och E var till örebro häromdan, såg så mycket fint så då var det inte lätt att hålla i pengarna.
-kökslampa
-halllampa
-pläd
-bönträd
-gardiner till köket
-hallspegel
-hatthylla
-skohylla
-vas
-torkade blommor
-flätad pall
-oj blev visst några plagg, smycken också.


Nu ska vi åka. XOXO, Mathuldaaaa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0