Dagen började...

...med att jag sov i storå vaknade halv tio, fasen ställde inte klockan TROTS att jag hade bett Ida flera ggr att hon skulle ställa klockan, vet hur morgon trött hon kan vara, men känner väl mig själv och vet mycket väl att jag också är trött haha,. jaja hennes buk var ej nå bra så hon tyckte det var bra att vi åkte senare. Hon kom och hämta mig och mot örebro styrde vi! först blev det stan Najz prajz 2st skivor TOPPEN! ett par skor slank ner och present till E innan vi åkte till netonnet där det blev några prylar. Sen äntligen mot marieberg älskar att köpa kläder, BANGAR ej för ett par byxor eller TVÅ :D hihi. Snyggaste tröjan också=) Lila adidas, SWEEET. Kan det bli bättre? Tur att min mor inte läser min blogg. hon tycker att jag handlar lite för mycket ibland, eller ALLTID. men det var ju bra saker jag köpte ;) Ida: MM, visst ! . Hahaha. tröttta som tusan, åkte hemåt, spela min nya skiva Mycket nöjd med den!

yesyes, hann bara hem med sakerna på med bekvämare kläder sen hem till Emma för att planera lite för Putte :) :) inte för vi kom fram till såå mycket men trevligt iaf. Det löser sig nog med husvagn, hoppas jag?? elr Emmas affärer att KÖPA en husvagn. Vi får se hur det slutar :P Partyglasen är iaf fixade :D

Sen skulle Ida skjutsa hem mig, Hem till ensamheten :( sov hos mig i fornaboda sa Ida, ja inte säger ja nej till det. Gillar sällskap, men ju mer sällskap jag har så tycker ja bara det är jobbigt att vara själv sen. Men va fan klart man ska umgås med vännerna när man kan! Kvalitetstid heter det väl? Nåt sånt tror jag. Så här sitter ja nu ute i skogen. Ida tittar på gamla foton och vi lyssnar på Bimbotransan, blir inte alls nostalgisk.

Imorrn blir det att jobba kväll, bra jobbarkompisar så då rullar det på LÄTT! Sen på lördag jobbar jag dag, Ida och jag har funderingar på Blues-festivalen i frövi :P haha, men vafan Refreshments kommer ju dit!! skitbra ju.

Nu ska vi kolla lite film tror jag, slocknar nog ganska ovaggat kan jag tro!! =) efter en låång dag.

Tack för mej, xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0