BRA DAG

Igår var det en bra dag! gick ner til station när ja sluta för att möta Wnada :) det var så kul att träffa dig gumman. vi gick och handla sen hem och lagade pasta carbonara mmmm så gott det blev. Elin kom förbi senare och vi bakade STORA muffins elr cup cakes om man hellre vill kalla dom de =) dom blev hur söta som helst.

    SWEET!

 Mina flickor ♥



Idag har jag städat, tvättat, promenerat med Ida. Och sen även lagat med med Ida, det blev lasagne :) gott. nu ska hon dra iväg mej på att spela fotboll,, hahah får se hur det går. Lill-lördag till kvällen kanske ;)

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Wanda

Det var underbart att träffa dig med! Snart kommer jag och hälsar på igen för nu börjar jag sakna dig!

2009-07-18 @ 22:33:54
URL: http://wandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0