Måndag och ledig

Måndag som betyder ledig uppskattas, åkte in vid halv tio och tränade på nautilus med E. Jag var till en början sugen på det men sen blev ja mer o mer opepp. trötta tunga ben. men 40min kondition blev det iaf. blir ej förvånad om jag har onti bena imorrn :P efter träningen gick vi hem till emma, in på posten en sväng och hämta hennes nyinköpte snygga adidas tröja. mycket snygg! slängde i oss varsin risifrutti sen skulle emmsan duscha och sova så hon orkar med natten på lbg las. Själv så blev jag hämtad av Hanna vi åkte hem till henne och titta på film Sällskapsresan - Snowroller, så jäkla klockren film! somnade nästan där i soffan va så trött sen åkte vi en sväng till ramsberg sen hem för min del för att bli ompysslad i håret. Och det blev jag A var så snäll och hjälpte mig färga det :) min ledstjärna. Sen titta även vi på film Ladder49 som hon ej hade sett, men då somna jag allt av lite då och då. men jag vakna till slutet och fick visa den känsliga sidan av mig.
Nej nu blir det sängen för imorrn är det jobb som gäller..


  Emmas söta lilla blomma som jag blev lite avis på.


Godnatt
Puss, M ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0