Lugn efter stormen

Godmorgon på er alla! sitter här och tar det lugnt, så tyst det blev när alla åkte. Har haft bekanta från Storstan Stockholm på besök, två familjer plus den Lindbergska familjen i huset. Folk överallt! så ja kan lova att det var lugnt när dom åkte :P Freedom! haha nej det var så trvligt inte så länge heller, dom två familjerna och halva våran begav sig upp mot Djuptjärn, några på skidor några(som var lata) på fyrhjuling :) och hur mycket packning som helst! ska bli kul att se korten sen, undrar hur det går för dem.hade ju varit kul att följa med men själv ska man jobba men det hade jag ställt in mej på så jag är glad för deras skull, dom får nog kul. Kan inte ha annat med dom där familjerna. "Kaos i paradiset" :)
Amanda kommer snart hem, ska nog färga hennes hår. Men vad ska jag ta mej till med mitt?? :O kollade på gamla bilder och vad är det för fel på mörkt hår? Hur snyggt som helst tycker jag ju. men ändå ska jag envisas med att jag ska vara ljus! Har iaf världens utväxt nu som jag hatar! Men jag kan ju leva med det tills jag har bestämt mej :P om typ trettio år! 
Hjälp mig. Ljus eller mörk?

     mörk mörk mörk




Pussssss, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0