God eftermiddag!

Sitter här igen, har jobbat idag började 06.45 syster var så snäll och skjutsade mig till jobbet. Har varit Calisi-Mathilda idag igen, usch hatar magsjuka! Och börjar själv känna nåt otäckt i min hals, får verkligen inte bli sjuk nu. men men dagen gick stundvis segt men tillslut fick vi gå hem, mor och far kom o hämta mej. Mamma och jag gick av i g-hyttan och gick hem, skönt med lite luft. Så ringer Hanna och frågar om jag vill bli med o basta, mjaa, vore ju lite trevligt :) får se hur det blir tänkte ta mig en dusch nu för jag känner mej inte fräsch precis, göra hårinpackning+ansiktsmask. Måste bara lyssna på min favoritlåt I believe, så söt.

♥ Puss, M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0