Första dagen som bloggare.

Hallå här! tänkte det kunde va kul att börja blogga, får se om jag gillart isf fortsätter jag.
Idag gick jag jag upp 07.18, innan klockan ringde skönt att slippa vakna av den, jobbar eftermiddag så egentligen behövde jag inte gå upp men skönt att hinna med att göra lite innan jobbet! Så jag packa på mej massa kläder o tog en promenad, men usch vad det snöade, hem kom jag nästan som en snögubbe, åt lite frukost sen så satte jag mig här. Ska snart se på VM, damernas kombination, tyvärr hinner jag inte se andra åket men överlever nog det. Frågan är om åkarna gör det, helt sjukt branta backar ju! fast dom vet ju vad dom gör.

Hade en mycket trevlig kväll igår med gamla kompisar från op, endel som jag inte har sett sen studenten, här måste ske en förändring! Åt tacopaj och satt o snackade, har såå mycket att ta igen. Hoppas vi kan fullfölja planen att gå ut tillsammans, och fira Martinas och Ninas födelsedagar.

Ha en bra dag alla. Puss, M.


Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du ska fortsätta. =)

2009-02-06 @ 22:17:03
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: johanna

men min födelsedag då:O

2009-02-08 @ 01:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0