Destination Karlstad

Sista arbetsdagen imorrn för den här veckan, känns skönt. och ska bli så kul för jag o syster ska åka till Karlstad :) hon har ju sin lilla lägenhet kvar. Pratade om att ta det lugnt och gå på bio elr nå, men nu var det tal om tacobar och fet på FH! haha bara för att lindbergskorna kommer blir feest :D men det visar sig vad som händer, ska jobba imorrn sen blire att skynda sig hem för att sen bege oss till tåget till öre, sen på bussen till Karlstad.

   M och A

Idag fick jag mina saker jag beställde från h&m, blev nöjd skorna satt ju där dom skulle iaf :D nu ska jag gå och tvätta rent mina skor sen plocka fram lite kläder jag ska ha med mej Mathilda+packaDagenFöre går inte riktigt ihop för jag tycker det är så svårt! ofta jag vet vad jag vill ha på mej på fredag liksom :P haha vilka problem man har! så är det att heta mathilda lindberg.

Puss, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0