Måndag...my new life start today!

Ny vecka, nya möjligheter. Jag njuter av ledigheten även fast det som skall komma oroar mig. Men det löser sig säger min kära mor "Det blir som man tänker" , hennes motto! klok kvinna jag ser upp till dig, du är en bra förebild ♥

Dagen började med att jag gick upp och åt frukost, la mig på soffan o kolla tv en stund, rinde och väckte Emma kl10 som det var sagt. På med kläder och knalla ner till E för att sedan gå runt lindesjön. skönt, sen har jag lagat mat, tvättat, strukit gardiner plus en ny duk jag har köpt.
Nu vilar jag lite, ska ner en vända till i tvättstugan sen kommer pappa hit o hjälper mig med gardinfästet så jag kan få upp mina gardiner :) tror att det blir fint.
Efter det ska jag ner till badhuset och simma tänkte jag. buhu det var så himla längesen jag var där men nu är det dags igen!

Ha en bra måndag. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0