Torsdag

Ledig idag liksom igår och det är ju underbart när det är såå fint väder ute!! Har ätit frukost och hunnit städa lite plus att jag håller på o tvättar. funderar på om jag ska ta en liten promenad, om jag orkar?.. min hals är inte ok :(  Ska följa med Emma Å när hon ska tatuera sig idag :) tror det kommer bli fint 3 små hjärtan ska hon ha på foten. VILL OCKSÅ! ska kolla om dom har nå snygga och se ifall ja blir sugen. Ska även kolla om jag ser nåt mer vårsnyggt, köpte mig ett nytt linne igår och en ny t-shirt SOM INTE VAR I SVART ELLER VITT :)  Igår spenderade jag största delen av dagen med Ida vi åt mat sen gick vi o kollade på lite affärer CHILL! åkte hem och åt sen åkte jag hem till Elin Vi spelade TP (frågesport) och jag kan ju säga att jag sög rätt hårt på det, brukar ju va en hejare på frågesport :( aja ja får visa de nån annan gång ;)

ÄR SÅÅ AVUNDSJUK PÅ EMMA KARLSSON! För hon ska få gå på bal IGEN! det vill jag också!

 jag vill jag vill!


xoxo, M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0