RELAX take it easy

Hej mina säkert få läsare! har ej hunnit skrivit sen flera dagar tillbaka men som sagt så har jag jobbat hela helgen fy helsike vad trött jag var idag hatar måndagar Speciellt när man har jobbat helg också men nu är det gjort! SWEEET! I lördags jobba jag dag pappsen kom och hämta mej svängde förbi hemköp INTE ALLS avslöjande att jag köpte tårta till Han, haha. Satt i solen en stund när ja kom hem, Elin kom förbi  med hundisen så söt är hon. Vi sola en stund sen tog vi oss promenad det var skönt! förutom mina magknip :( men det gick över som tur var! på kvällen grilla vi hos janne o kerstin jag och hanna åkte dit och åt mat och sen daimtårta :) gott! sen åkte vi till aspa Tess och Jimmy hade lite fest det var trevligt, körde hem några av dom som var där sen åkte jag hem och slockna i min säng. Söndag, jag och mamma åkte till kyrkan för att se när hanna och hennes komfirmandgrupp spelade en liten pjäs plus att det var gudstjänst, inte så himla kul men vi behövde inte vara där så länge vi hoppade över tipspromenaden För vi skulle nämligen hem och hämta pappa för att bjuda han på Kina restaurang före det hann vi svänga förbi cajsa och emil och titta på lilla Elliott :) guud vad gullig han är! Efter maten som var mycket god var det bara att åka till jobbet Kvällstur!

 

Janos, min kollega hade tråkigt och fick rita en tatuering på min arm, haha " LOVE DADY " står det, Nej han är inte klok i huvet. Men därför är det himlans kul på jobbet ibland! :)


Idag Måndag har jag jobbat dag sen solat och simmat det var Fint! Måste fixa lite bränna nu plus beach body 09.

Imorrn blir det nog fotbollsträning,huhu läskigt vet inte alls hur kunskaperna med boll är nu men det får visa sig. 2 år sen nästan exakt sen jag sluta spela. Får se om jag tycker det är kul nu isf kan det bli en fotbollssommar :)

PUSS, M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0